Share Post:
ក្រុមភ្នាក់ងារទេសចរណ៍នៃអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា ដែលប្រចាំការនៅតាមប្រាសាទក្នុងរមណីយដ្ឋានអង្គរបានរើស និងរក្សាទុកសម្ភារមួយចំនួន ព្រមទាំងបានប្រគល់ដល់ភ្ញៀវទេសចរជាតិ-អន្តរជាតិដែលភ្លេច ឬជ្រុះ។ សម្ភារដែលបានប្រគល់ជូនមានដូចជាកាតាប កាបូបប្រាក់ ទូរសព្ទដៃ កាមេរ៉ា កាតធានាគារ ឆ្នាំងសាកទូរសព្ទ Power bank សោម៉ូតូ ប័ណ្ណចូលទស្សនាប្រាសាទ លិខិតឆ្លងដែន មួក និងប្រាក់មួយចំនួន។
ជារឿយៗភ្នាក់ងារទេសចរណ៍តែងតែរើសបាននូវសម្ភារ ឬរបស់របរមួយចំនួនដែលភ្ញៀវទេសចរបានជ្រុះ ឬភ្លេចនៅតាមប្រាសាទនានានៅក្នុងរមណីយដ្ឋានអង្គរ។ ក្រោយពេលប្រទះឃើញ ភ្នាក់ងារទេសចរណ៍បានសហការជាមួយនគរបាលការពារបេតិកភណ្ឌ នគរបាលទេសចរណ៍ដើម្បីស្វែងរកម្ចាស់ និងបានប្រគល់ជូនទៅម្ចាស់ដើមវិញ៕
អត្ថបទ: លោក យី សុថា
រូបភាព: ក្រុមភ្នាក់ងារទេសចរណ៍
APSARA National Authority’s tourism agents hand over the lost and found items to tourists at the Angkor site
The tourism agents of APSARA National Authority hand over some items to the tourists who forgot or drop at the temple area in the Angkor site. Those items include bags, wallets, cell phones, cameras, ATM cards, phone chargers, power banks, motorcycle keys, temple tickets, passports, hats, and some cash.
It should be noted that tourism agents often pick up some materials or items that tourists have dropped or forgotten at the temples. When they see something that is lost or forgotten, the tourism agents cooperate with the heritage protection police, and the tourism police to find the owner of the item and always return those items to the owners.
Article: Mr. Yi Sotha
Photos: Tourism Agent
Share:
Our Latest News
អាជ្ញាធរជាតិអប្សរារៀបចំកម្មវិធីផ្លាស់ប្ដូរ និងចែករំលែកបទពិសោធន៍ស្តីពី “សារមន្ទីរ និង និរន្តរភាព” -APSARA National Authority Hosts Exchange Program on Museums and Sustainability- 20 November 2024
នៅរសៀលថ្ងៃទី១៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២៤ នាយកដ្ឋានអភិវឌ្ឍន៍ទេសចរណ៍ និងវប្បធម៌ នៃអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា បានរៀបចំកម្មវិធីផ្លាស់ប្តូរ និងចែករំលែកបទពិសោធន៍ស្តីពី សារមន្ទីរ និងនិរន្តរភាព ដែលកម្មវិធីនេះរៀបចំឡើងរយៈពេល៤ថ្ងៃ គឺថ្ងៃទី១៩ ដល់ថ្ងៃទី២២ ខែវិច្ឆិកា នៅសារមន្ទីរវាយណភណ្ឌ និងប្រពៃណីអាស៊ី។