ព័ត៌មានថ្មីៗ

អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាចុះចែកជូនទឹកដល់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងភូមិប្រិយថ្មី

បានផ្សាយនៅ ថ្ងៃទី 04 ខែ ឧសភា ឆ្នាំ2016 08:32 AM ដោយ ៖ អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា

នៅថ្ងៃទី៣ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០១៦នេះ មន្ត្រីអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា ដោយមានការចូលរួមឯកឧត្តម ខូយ គឹមទួ ទីប្រឹក្សា និងជាប្រធានក្រុមការងារសហគមន៍អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាប្រចាំក្រុងសៀមរាប និងលោក ឡុង កុសល ប្រធាននាយកដ្ឋានផ្សព្វផ្សាយ បានចុះចែកជូនទឹកប្រមាណជិត១៦០០០លីត ស្មើនឹង ៤ ឡាន ដល់ប្រជាពលរដ្ឋ ដែលស្ថិតនៅក្នុងភូមិប្រិយថ្មី សង្កាត់ទឹកវិល ក្រុងសៀមរាប ខេត្តសៀមរាប។

ការទឹកចែកជូនទឹកប្រជាពលរដ្ឋនៅពេលនេះ គឺស្របពេលដែលប្រជាពលរដ្ឋកំពុងជួបប្រទះការរីងស្រះអណ្តូង និងប្រភពទឹកផ្សេងៗក្នុងភូមិ និងដោយសារអាកាសធាតុក្តៅហួតហែងខុសប្រក្រតី។ ការផ្តល់ទឹកនេះត្រូវបានធ្វើឡើងតាមរយៈការចែកជូនដល់ខ្នងផ្ទះរបស់ប្រជាពលរដ្ឋផ្ទាល់ ហើយលើសពីនេះទៀត ក្រុមការងាររបស់អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា បានចែកទឹកជូនទឹកដល់កុមារកំព្រាចំនួន៣០រូប ដែលរស់នៅក្នុងមណ្ឌល និងដល់សាលារៀនដែលមានសិស្សចំនួន៧០រូបផងដែរ។ នេះ ជាការរួមចំណែកជាមួយរាជរដ្ឋាភិបាលក្នុងការជួយសង្គម និងជាការផ្តល់ក្តីសង្ឃឹមដល់ប្រជាពលរដ្ឋ មិនធ្វើឱ្យប្រជាពលរដ្ឋភ័យខ្លាចចំពោះការអត់ទឹកប្រើប្រាស់។

លោកស្រី ជា ភឿយ ជំទប់ទី២ នៃសង្កាត់ទឹកវិលបានលើកឡើង លោកស្រីសូមថ្លែងអំណរគុណចំពោះអាជ្ញាធរជាតិអប្សរាដែលបានដឹកជញ្ជូនទឹកចែកជូនដល់ផ្ទះរបស់ប្រជាពលរដ្ឋផ្ទាល់។ លោកស្រីបានបន្តថា ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងភូមិប្រិយថ្មីទាំងមូលនេះ មានបញ្ហាជួបប្រទះនឹងការខ្វះទឹកប្រើប្រាស់ បើទោះបីជាកន្លងមករដ្ឋាករទឹកបានតបណ្តាញប្រព័ន្ធទឹកឱ្យជូនប្រជាពលរដ្ឋបានប្រើប្រាស់មួយចំនួនហើយក៏ដោយ តែមួយចំនួនទៀត ដូចជាអ្នកភូមិប្រិយថ្មីនេះជាដើម ពួកគាត់ខ្វះមធ្យោបាយក្នុងដឹកជញ្ជូនទឹកពីកន្លែងរដ្ឋាករផ្តល់ឱ្យ ដូច្នេះហើយបញ្ហាកង្វះទឹកនៅតែជាបញ្ហាប្រឈមសម្រាប់ពួកគាត់ដដែល។

បងស្រី ម៉ុច ដែលអូសរទេះមកដឹកទឹក ដោយមានកូនតូចៗជិះលើរទេះផង រៀបរាប់ទាំងមុខរីករាយថា “គ្រួសារខ្ញុំមានគ្នាច្រើន កូនចៅតូចៗក៏ច្រើន ដាច់ទឹកមិនបានទេ ចឹងហើយបានជាខំមកដឹកនឹងគេ ពេលឮថាខាងអប្សរាគេមកចែកទឹក។ ឥឡូវមិនហ៊ានប្រើច្រើនទេ សន្សំសំចៃខ្លាំងណាស់”៕












នៅទីស្នាក់ការអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា នាថ្ងៃទី១១ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ ២០២០ បានរៀបចំពិធីបើកសវនកម្មផ្ទៃក្រៅ ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងបរិស្ថាន ISO14001: 2015 ដោយស្ថាប័នធានាគុណភាពជប៉ុន ហៅកាត់ថា JQA (Japan Quality Assurance)។
គិតត្រឹមថ្ងៃទី១៩ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២០ខាងមុខនេះ គឺមានរយៈពេល២៥ឆ្នាំហើយ ដែលអាជ្ញាធរជាតិអប្សរាត្រូវបានបង្កើតឡើង អនុលោមទៅតាមគោលការណ៍មួយក្នុងចំណោមគោលការណ៍ទាំង៥ សម្រាប់លក្ខខណ្ឌនៃការចុះបញ្ជីរមណីយដ្ឋានអង្គរ ជាសម្បត្តិបេតិកភណ្ឌពិភពលោក។
ភ្នាក់ងារទេសចរណ៍ប្រចាំប្រាសាទអង្គរវត្ត បាននាំគ្នាសម្អាតបរិស្ថាន រៀបចំអនាម័យនៅក្តារបែន និងតាមបរិវេណប្រាសាទអង្គរវត្តទាំងមូល ដើម្បីលើកកម្ពស់សោភ័ណភាពក្នុងប្រាសាទ និងសុខុមាលភាពភ្ញៀវទេសចរដែលចូលមកទស្សនាក្នុងប្រាសាទដ៏ល្បីល្បាញមួយនេះ មិនឱ្យមានផលប៉ះពាល់ដល់សុខភាពនិងអារម្មណ៍ក្នុងពេលទស្សនា៕
បំណែកជើងបដិមាមួយត្រូវបានក្រុមការងារជួសជុលប្រាសាទទន្លេស្ងួតនៃអាជ្ញាធរជាតិអប្សរារកឃើញកាលពីថ្ងៃទី១៣ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០។

បំណែកជើងបដិមានេះត្រូវបានរកឃើញនៅទីតាំងដែលមានចម្ងាយត្រឹមតែ១ម៉ែត្រពីចុងជើងនៃទ្វារបាលដែលបានរកឃើញកាលពីឆ្នាំ២០១៧ ដោយគម្រោងស្រាវជ្រាវរវាងអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា វិទ្យាស្ថានបច្ចេកវិទ្យាកម្ពុជា (ITC) និងវិទ្យាស្ថានស្រាវជ្រាវអាស៊ីអាគ្នេយ៍នៃប្រទេសសិង្ហបុរី (ISEAS)។
ដើមដំបូងមុន12345...289290បន្ទាប់ចុងក្រោយ

ប្រសាសន៍លោកជំទាវប្រធានអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា

ការព្យាករណ៍​អាកាសធាតុ

ក្រមប្រតិបត្តិអង្គរ / Angkor Code of Conduct (Width = 230)

វីដេអូក្រមប្រតិបត្តិអង្គរ

អ្នកទស្សនាគេហទំព័រ

កំពុងទស្សនា
:
5
ថ្ងៃនេះ
:
12477
ម្សិលមិញ
:
15693
សប្តាហ៍នេះ
:
112870
ខែនេះ
:
0257312
សរុប
:
010213459