NEWS

The English version of this website is still under construction. This section is only available in Khmer language at this stage. We apologise for any inconvenience

Published on 04 May 2016 08:32 AM Post By ៖ Apsara National Authority

នៅថ្ងៃទី៣ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០១៦នេះ មន្ត្រីអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា ដោយមានការចូលរួមឯកឧត្តម ខូយ គឹមទួ ទីប្រឹក្សា និងជាប្រធានក្រុមការងារសហគមន៍អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាប្រចាំក្រុងសៀមរាប និងលោក ឡុង កុសល ប្រធាននាយកដ្ឋានផ្សព្វផ្សាយ បានចុះចែកជូនទឹកប្រមាណជិត១៦០០០លីត ស្មើនឹង ៤ ឡាន ដល់ប្រជាពលរដ្ឋ ដែលស្ថិតនៅក្នុងភូមិប្រិយថ្មី សង្កាត់ទឹកវិល ក្រុងសៀមរាប ខេត្តសៀមរាប។

ការទឹកចែកជូនទឹកប្រជាពលរដ្ឋនៅពេលនេះ គឺស្របពេលដែលប្រជាពលរដ្ឋកំពុងជួបប្រទះការរីងស្រះអណ្តូង និងប្រភពទឹកផ្សេងៗក្នុងភូមិ និងដោយសារអាកាសធាតុក្តៅហួតហែងខុសប្រក្រតី។ ការផ្តល់ទឹកនេះត្រូវបានធ្វើឡើងតាមរយៈការចែកជូនដល់ខ្នងផ្ទះរបស់ប្រជាពលរដ្ឋផ្ទាល់ ហើយលើសពីនេះទៀត ក្រុមការងាររបស់អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា បានចែកទឹកជូនទឹកដល់កុមារកំព្រាចំនួន៣០រូប ដែលរស់នៅក្នុងមណ្ឌល និងដល់សាលារៀនដែលមានសិស្សចំនួន៧០រូបផងដែរ។ នេះ ជាការរួមចំណែកជាមួយរាជរដ្ឋាភិបាលក្នុងការជួយសង្គម និងជាការផ្តល់ក្តីសង្ឃឹមដល់ប្រជាពលរដ្ឋ មិនធ្វើឱ្យប្រជាពលរដ្ឋភ័យខ្លាចចំពោះការអត់ទឹកប្រើប្រាស់។

លោកស្រី ជា ភឿយ ជំទប់ទី២ នៃសង្កាត់ទឹកវិលបានលើកឡើង លោកស្រីសូមថ្លែងអំណរគុណចំពោះអាជ្ញាធរជាតិអប្សរាដែលបានដឹកជញ្ជូនទឹកចែកជូនដល់ផ្ទះរបស់ប្រជាពលរដ្ឋផ្ទាល់។ លោកស្រីបានបន្តថា ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងភូមិប្រិយថ្មីទាំងមូលនេះ មានបញ្ហាជួបប្រទះនឹងការខ្វះទឹកប្រើប្រាស់ បើទោះបីជាកន្លងមករដ្ឋាករទឹកបានតបណ្តាញប្រព័ន្ធទឹកឱ្យជូនប្រជាពលរដ្ឋបានប្រើប្រាស់មួយចំនួនហើយក៏ដោយ តែមួយចំនួនទៀត ដូចជាអ្នកភូមិប្រិយថ្មីនេះជាដើម ពួកគាត់ខ្វះមធ្យោបាយក្នុងដឹកជញ្ជូនទឹកពីកន្លែងរដ្ឋាករផ្តល់ឱ្យ ដូច្នេះហើយបញ្ហាកង្វះទឹកនៅតែជាបញ្ហាប្រឈមសម្រាប់ពួកគាត់ដដែល។

បងស្រី ម៉ុច ដែលអូសរទេះមកដឹកទឹក ដោយមានកូនតូចៗជិះលើរទេះផង រៀបរាប់ទាំងមុខរីករាយថា “គ្រួសារខ្ញុំមានគ្នាច្រើន កូនចៅតូចៗក៏ច្រើន ដាច់ទឹកមិនបានទេ ចឹងហើយបានជាខំមកដឹកនឹងគេ ពេលឮថាខាងអប្សរាគេមកចែកទឹក។ ឥឡូវមិនហ៊ានប្រើច្រើនទេ សន្សំសំចៃខ្លាំងណាស់”៕












ចាប់ពីថ្ងៃទី២ ខែមិថុនា តទៅ សារមន្ទីរទាំង៣ដែលស្ថិតក្រោមការគ្រប់គ្រងដោយអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា ផ្តើមបើកទ្វារស្វាគមន៍ការទស្សនារបស់ភ្ញៀវទេសចរឡើងវិញ បន្ទាប់ពីបិទទ្វារមួយរយៈអំឡុងពេលការរាតត្បាតជំងឺកូវីដ១៩។ ការបើកទ្វារឡើងវិញនេះ គឺមានការគិតគូរខ្ពស់ពីសុវត្ថិភាពភ្ញៀវទេសចរដែលអញ្ជើញមកទស្សនា។
ព្រះវិហារបុរាណនៅវត្តរាជបូណ៌ក្នុងទីរួមខេត្តសៀមរាប បានទទួលការជួសជុលដំណាក់ទី៣ ក្រោមការជួយជ្រោមជ្រែងផ្នែកបច្ចេកទេសនិងឧបត្ថម្ភជាថវិកាពីអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា។
ក្នុងខែឧសភា ឆ្នាំ២០២០ របាយការណ៍លេខាធិការដ្ឋានសហគមន៍នៃអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា បង្ហាញថា ក្រុមការងារសហគមន៍បានចុះសម្របសម្រួលជាមួយប្រជាពលរដ្ឋដើម្បីពិនិត្យនិងដោះស្រាយសំណើស្នើសុំជួសជុលផ្ទះ រួមទាំងសាងសង់តូចតាចតាមភូមិទាំង១១២ភូមិ ក្នុងតំបន់ឧទ្យានអង្គរ ដោយអនុញ្ញាតជូនប្រជាពលរដ្ឋបានចំនួន៤៧១គ្រួសារ។
នៅព្រឹកថ្ងៃទី២ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២០នេះ ក្រុមការងាររបស់អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា បានបន្តការងាររៀបចំសួនច្បារមុខបរិវេណប្រាសាទអង្គរវត្ត ដែលការងារនេះធ្វើឡើងក្នុងបំណងកែប្រែបរិវេណនេះឱ្យក្លាយជាសួនបៃតង។ នេះជាកិច្ចការអាទិភាពមួយក្នុងចំណោមការងារអាទិភាពជាច្រើនរបស់អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា សំដៅធ្វើយ៉ាងណា រៀបចំតំបន់រមណីយដ្ឋានអង្គរឱ្យមានភាពស្រស់ស្អាត មានភាពបៃតង ស័ក្ដិសមជាតំបន់បេតិកភណ្ឌពិភពលោក។
នៅព្រឹកថ្ងៃទី០១ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២០ នេះ អ្នកស្រី យ៉ន ចាន់ថា ដែលជាអាជីវករ និងអ្នកស្រី នង ញួន ម្ចាស់ទីតាំងតូបលក់ដូរនៅមុខប្រាសាទអង្គរ វត្ត បានស្ម័គ្រចិត្ត រុះរេីអាហារដ្ឋានរបស់ខ្លួន និងប្រគល់ទីតាំងជូនអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា ដេីម្បីបន្តដាំដេីមឈេីប្រណិត រៀបចំសួនច្បារ និងសាងសង់កន្លែងបដិសណ្ឋារកិច្ច និងសេវាកម្មទេសចរណ៍ កម្រិតអន្តរជាតិ ដែលមានបរិស្ថាន ស្អាត និងសណ្តាប់ធ្នាប់របៀបរៀបរយ ល្អ ។
FirstPrev12345...319320NextLast

Speech of H. E. Ms. Phoeurng Sackona, President of APSARA National Authority

Weather Forecast

Angkor Code of Conduct

Angkor Code of Conduct's Video

Website Visitors

Now Online
:
3
Today
:
1565
Yesterday
:
4035
This Week
:
68135
This Month
:
0068135
Total
:
011005119